lunes, 23 de septiembre de 2013

Escola de Nais e Pais

Distinguido/a Sr./Sra.
A Presidenta Alcaldesa do Concello de Bergondo,
comprácese en convidalo/a a Vde.
á Escola de Nais e Pais.
 
RELATORA
Dna. Luísa Couto
Coaching.tic
 
TEMA
Esperta o talento académico
 
     O meu fillo/a está disperso e non sei o que lle pasa.
     Gustaríame axudarlle máis pero non sei como facelo e tampouco dispoño de moito tempo.
     Descoñezo como se sente o meu fillo/a con respecto á carga de traballo que ten no colexio.
     Aínda que si o pregunto, en realidade non sei como se organiza nin que é exactamente o que necesita.
     Gustaríame rebaixar na casa as tensións que provoca a falta de entendemento co meu fillo/a.
     Gustaríame non ter que perseguir ao meu fillo/a para que faga as súas tarefas.
     Gustaríame que o meu fillo/a fose independente e responsable.
     Quero que estea preparado para os cambios que se van producindo na súa vida.
 
Bergondo, xoves 26 de setembro de 2013.
19:30-21:00 horas

Ver archivo de propuesta de colaboración para la Escuela de Padres de Ayuntamiento de Bergondo:
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario